Intervju

Idag när jag var på jobb så ringde det i min mobil. Det var från ett annat sykehjem där jag sökt jobb som ville ha mig på intervju. Och det som är lite roligt är att jag inte trodde att min ansökan skulle gillas. Jag sökte förra veckan på ett söknadsschema men gjorde fel och tog bort det för jag trodde man kunde söka igen, men det kunde jag inte utan endast en gång. Så jag mailade kontaktperson och berättade mitt dilemma och frågade om de hittade min söknad ändå. Men det gjorde de inte svarade förra torsdagen. Och jag hade hunnit åkt till Sverige så jag han inte se det förrän på måndagen och jag trodde det var för sent. Men i tisdags så tog jag chansen och skickade en ansökan till kontaktpersonen. Och se... de ringde fast det var för sent och jag inte sökte på rätt sätt. Där ser man! Det visar väl sig om det leder till jobb.

Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback