Vänner!

Vänner är några speciella varelser på vår jord. Det finns ingen som kan jämföras med en riktig vän. En vän är en som vet allt om en men ändå tycker om en. En vän är en som står när dom andra faller. En vän är en som säger vad den tycker och det är inte alltid det man vill höra. En vän är en som alltid ställer upp oavsett när, var och hur! En vän är en som är där i motlut och inte bara när man befinner sig på toppen. Det är skönt att ha vänner och det är skönt att få vara en vän imellanåt med. Att få göra mot andra så som man vill att andra ska göra mot en själv.

Jag har massor av vänner som jag är otroligt glad över att ha i mitt liv på ett eller annat sätt. Vissa finns där ständigt, vissa bara ibland men förgyller mitt liv ändå. Jag är så otroligt glad över att få kalla mina vänner för just mina vänner. De är mina stöttepelare och jag skulle inte klara mitt liv om det inte vore för dem. Och alla andra som jag känner, som stöttar mig och tror på mig och som på något sätt alltid tycks bli glada över att se mig. Det känns i hjärtat! Ni skulle bara veta hur mycket jag uppskattar er!
Mina vänner! Vad jag är glad över att ha er! Sara, Miriam, Chimen, Anso, Maria och Sara. Och alla ni andra som finns där för mig på ett eller annat sätt.

Det var inte alls meningen att detta inlägg skulle handla om vänner utan om postkakan och Bents födelsedag, men det får bli i ett annat inlägg. Nu ska vi hylla våra vänner och vara glada över att vi har några! Och framför allt att vi får äran att vara någon annans vän! Det är stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback