Theo har äntligen kommit hem

Nu så har våran lilla Theo fått komma hem. Han är så otroligt söt. Och sa inte ett ljud i bilen på väg hem, men efter halva vägen hände det en liten olycka. Nöden har ingen lag, men det stank i hela bilen, trodde nästan att jag skulle behöva stanna. Men hem kom vi, och Theo undersökte vårat hem med massa nyfikenhet. Och lekte som bara den. Men han vill ogärna vara själv. Går jag på toa, så följer han med, går jag någon annanstans så följer han efter mig. Inte när han sover dock, då sover han verkligen. Han har sovit vid våra fötter hela natten trots att det måste känts som hela havet stormar när vi vänt oss och flyttat fötterna, men han har bara legat kvar och sovit vidare.
Och i morse när Bent gick till jobbet stod han vid dörren och jamade lite. Så sött... vetskapen om det när man går gör att man inte vill lämna honom.

I helgen har jag varit utanför Trollhättan med mina underbara vänner! Har varit en underbar helg, men alltför kort. Måste göra om den någon gång. Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback