Samtiden

Ja... lyssnar på Kents nya "Tillbaka till Samtiden". Det är en himla bra skiva. Först så gillade jag inte den helt och hållet, och visst så finns det vissa låtar som inte är så där superduper bra ännu. Men ju mer man lyssnar på skivan desto mera gillar jag den.

Var och köpte den i fredags. I lördags var vi och handlade igen, personvåg, usb-minne och en tröja till mig. Och så förståss mat tills idag. Snart kommer ju vårat besök och här sitter jag i morgonrock. Haha.. nejdå... har haft kläder på mig tidigare men har just kommit ut ur duschen. Men ska vänta tills håret har torkat innan jag sätter på mig resten av kläderna.

Imorgon är det intervju och sen vidare färd mot Åsengården. Sen ska jag vara där under veckan. På onsdag fyller min älskade lillebror nio år. Har i anledning av det gjort ett kort till honom. Mycket fint tyckte jag.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback