Mellan helgerna

Det är fortfarande vardag, det är torsdag. Men nästa vardag, alltså imorgon så åker jag till Sverige igen. Jenteträff som de skulle kalla det för här i landet. Hoppas vi blir fulltaliga men jag måste nog medge att en av oss måste stanna hemma och ta hand om sig själv. Om hon kommer hem det vill säga, hon fick åka till sjukhus igår för mera undersökningar. Tankarna är hos henne och kommer vara det av oss alla i helgen.

Idag ska jag packa och göra iordning. Baka en liten kaka och skriva upp recept på pizza och muffeluffer. Ta med popcorn och filmer. Se till att ta med bilder, antingen på usb-minne eller ta med datorn. Ja det är en del som ska med. Täcke och kudde med för den delen. Ser så fram emot att få åka imorgon så jag skulle kunna åka redan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback