Intervjuoffer

Så har de ringt än en gång. Nästa fredag tidigt på morgonen ska jag på intervju. Denna gång vid Skedsmokorset. Jag fattar inte att jag sökte dit, det är ju hur långt som helst ju! Säkert 40 minuter att åka. Suck! Jaja... men det kanske är bra, det vet man inte. Och jobb är ju jobb. Ska i alla fall börja jobba extra i Sörumsand. Ska gå indroduktion nästa vecka och sen får vi väl se. Det lovar gott i alla fall och de vill ha mig dit så det är bra! Pengar är bra att ha. Önskar att jag kunde få jobba heltid där jag jobbar nu, fast ändå inte. Mest skulle jag nog vilja jobba inom industrin ett tag. Ska nog ringa och kolla hur det går med jobbet där. Kanske ska göra det idag redan.

Sagt och gjort! Ska vara klart i slutet av denna vecka, så få se då om jag hör något. Jag hoppas så innerligt, men jag tror inte att det blir något. Men man ska leva på hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback