Eftertankar!

I dubbelbemärkelse. Förra veckan var jag på Åsengården i Dalarna, Sverige. Det var en mycket trevligt upplevelse. Lite lustig med för den delen. Var länge sedan jag var med på en unf-händelse. Kände mig mycket gammal men väldigt van till allt. Och i år var det inte lika kaotiskt som förra året så det var så lugnt så. Man sov ju inte riktigt lika bra då man skulle kunna få gå upp mitt i natten om det hände något, men det hände ingenting. En väldigt härlig vecka på många vis. Träffade mina vänner i UNF Dalarna igen och träffade en hel drös med andra människor. Men om det blir några fler gånger är mycket svårt att avgöra. Nästa år blir det 10års jubileum för Kursveckan varav jag varit med i 5år. Så kanske man skulle göra ett undantag. Det får väl märkas... fyra år är också väldigt duktigt gjort.

Åkte hem i fredags via Sara i Borlänge. Skulle ändå köra Miriam till Leksand annars, och när jag kom hem räknade jag ut att närmsta vägen från Leksand och hem är via Borlänge, så bra att jag valde den vägen. Var himla trist att åka själv så långt. Varit i Dalarna utan att vara hemma, det kändes konstigt. Och tråkigt. Fick riktig hemlängtan måste jag medge. Men till Norge kom jag och hem till en busande Theo. Grabbarna hemma hade nog saknat mig trots allt.

Lördagen var bara att ta det lugnt, och söndagen gick vi en tur till Elgheia. Idag har jag jobbat på barnehagen och ska dit igen på onsdag. Imorgon, torsdag, lördag och söndag ska jag till Björkelangen sykehjem. Så fredag fri dag då... och kanske kanske ska på julbord med Björkelangen jobbet. Blir inge Sörumjobb denna vecka i vart fall.
Hej och hå vad tiden går. Sex veckor kvar till jul. Önskelistor skrivs väl runt om i världen. Min kommer vid ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback