49 - Ytterligare en lista att fylla i

När man inte har något annat att skriva...

Vad heter du? Anna
I mellannamn då? Charlotta
Vart bor du? I Norge
Trivs du där? Jadå
Brukar du läsa horoskop? Ibland när andan faller på
Har du körkort? Jajjemen, haft det i 7år nu.
Äger du några converseskor? Nej.
Favoritdjur? Spinney
Vad spenderar du dina pengar på? Har inga pengar att spendera
Senaste konserten? Kent
Festar du mycket? Ibland
Sprit, cider, vin eller öl? Läsk
Brukar du bli för full? Nej, aldrig!
Antal kuddar i sängen? 3. Min, sambons och läskudden.
Kan du baka bullar? Jahadå!
Har du varit med i scouterna? Förutom Mulle så är jag en wannabe.
Bläck eller blyerts? Bläck!
Mc donald's eller burger king? Eller vaddå? Sibylla!
Är du allergiskt mot något? Pollen och lök.
Äger du ett busskort? Nej jag åker så sällan buss.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vaddå blå, grön eller röd? Rosa!
Vad åt du till frukost? Åt kycklinggryta och ris. Eller blir det frunch?
Hur ser du ut idag? Mjukisbyxor, linne och skön tröja.
Har du haft sex idag? Nej det har jag inte.
Nästa mål i ditt liv? Ett bra liv.
Vad såg du senast på tv? Cold case
Närmaste vän på helgån? Vad?
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem som ringer, men oftast: Ja det är Anna!
Vem ringde du senast? Swedbank
Vad sa den du ringde? Att det inte gick så som jag ville
Antal timmar sömn inatt? Sov mellan 3-10
Sov du ensam? Nej.
Brukar du snusa? Absolut inte.
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör ost ananas skinka och sen toastjärn
Tycker du om din pappa? Ja absolut.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Det var jag och min sambo. Förutom oss? Mamma.
Såg dig gråta: Min sambo
Fick dig att gråta: Min sambo
Du delade en drink med: minns inte
Du gick på bio med: Maria
Du gick på stan med? Mamma och min sambo
Skällde på dig: Minns inte.
Skickade ett e-mail till dig: Swebus express? Annars så var det Sara H.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja, självklart.
Bråkat med ditt husdjur: Åh ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja

VARIT I...
Norge: Ja
Finland: Ja
USA:Nej
Kina: Nej
Tyskland: Ja

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nej!
Dricker du: Te!
Vem är din bästa vän: Ingen nämnd, ingen glömd.
Vad är du mest rädd för: Höjder och spindlar
Vilka kläder sover du i: Sängkläderna
Vart vill du gifta dig: Samma plats som min sambo.
Vem hatar du verkligen: För starkt ord.
Varit kär: Ja det har jag.
Kör du bil: Ja när jag måste.
Har du ett jobb: Ja men inte heltid
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja alltid!
Är du ett hälsofreak: Kan inte direkt påstå det.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Kär? Nej.
Är du ensam nu: Ja!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: sångvänliga och inte alltid så bra låtar.
Vill du gifta dig: Inte nödvändigtvis, men ja om rätt person frågar så!
Vill du ha barn: Absolut!

FAVORIT...
Rum i huset: Brukar vara köket men inte här. Här är det vardagsrummet.
Typ av musik: Gillar det mesta.
Månad: Alla månader har sin charm. Men juni/juli för det är som ljusas då.
Sten: Den som står mig nära.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Ja, mat
Varit sjuk: Njae? migrän.
Sjungit: Ja ja ja!
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat nån ny person: Nej!
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Japp
Kissed someone: Ja.

SENASTE...
Låt du hörde:  One more night ? på lugna favoriter
Film du såg: Kommer inte håg
Drink du köpte:Minns inte
Sak du stal:  Jag stjäl inte
Mat du åt: kycklinggryta med ris? da!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Vet inte ens om det har skedd.


FÖRSTA?
Första bästa kompis: Robert

Första jobb: Bingolotto

Första inhandlade skiva: Abba
Första förälskelse: Daniel Lindgren!
Första begravning: Farmor.
Första piercing/tatuering: Nyckelpiga när jag var 14år
Första fiende: Hmm? Oskar!?!
Första stora resa: Stora? I vilket perspektiv?

SENASTE?
Senaste människa du slog: Min sambo
Senaste stora bussresa: Falun - Göteborg.
Senaste mat: LÄS
Senaste långa telefonsamtal: Mamma
Senaste tv-program: LÄS.
Senaste dusch: Igår
Senaste inköp: Mat
Senaste irritation: Igår
Senaste glass: I söndags
Senaste skjortan du haft på dig: En svart en


... så publicerar man en lista med massa onödig information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback