42

Sverige, Sverige mitt älskade land!

Hoppas jag får se dig åter! Jo men visst. Ikväll far jag till Göteborg igen. Detta härliga Göteborg. Ska bli så skönt att komma sig hem till Sverige igen, även om det inte är Falun. Men Göteborg är mitt andra hem.
Jag är himla trött nu ska ni veta. Har jobbat idag mellan 7.30 och 13.45. Inte så farligt egentligen, men jag har knappt sovit något i natt. Somnade kanske vid fyra, vaknade fem och efter det sov jag som en stock fram till halv sju, med avbrott för tre ringklockor. Men jag är hemma nu. Ska packa och baka lite. Sen så ska jag nog också sova en stund innan jag åker annars så kommer jag somna i bilen och det blir inget bra resesällskap för Bent. Jag brukar inte få sova ändå för honom. För så fort jag somnar så ska han stanna eller så pratar han om något och väcker mig.

Föresten.. jag har fått min första lön idag. Det trodde jag aldrig, men eftersom jag är fast anställd så får jag ju månadslön. Men de har ju inte mitt kontonummer så jag vet inte hur jag får min lön jag. Kanske kommer en avi på posten nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback