Vackra bilder från fisketur (65)

Igår var vi iväg på fisketur igen. Vi tog båten och rodde till en liten ö och stod där och fiskade. Någon fiskelycka var det inte. Stod där länge men bara 6 fiskar tog vi upp. Tragiskt, men så är det ibland. Jesper blev ledsen för han inte fick någon fisk, men så har han inget tålamod heller och rör på flötet hela tiden. Han är för liten för att fiska ibland tror jag. Han lyssnar inte när man ger honom råd och tycker det är roligare att kasta ut än själva fiskandet. Men så var det ju när man var liten. Han lär sig väl om han fortsätter att fiska. Kunskapen kom ju till mig efter ett tag.

Här kommer det några bilder från fisketuren. Visst är det fint?


Visst är de fina mina kära pojkar?


Tog himla fina porträttbilder med.


Och för att vara rättvis så avslutar jag med en bild på mig, tagen av Bent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback