Paus (66)

Intervju igen... så var den tredje i Norge avklarad. Andra på en vecka. Gick rätt så bra, men tror inte jag får jobbet. Det är en tjänst och fyra som kommer på intervju. Tio sökande totalt så jag gjorde bra för att komma på intervju. Alltid något. Vill jag ha jobbet? Hellre Think säger jag. Men ett jobb är ett jobb så det är bara att tacka och ta emot.

Kongressen väntar i Uppsala. Jag åker idag för att starta imorgon. Ska sova med ett par gamla UNF-rävar denna natt och imorgon byter jag rum och sover med tre tjejer istället. När jag berättade att jag skulle sova med två killar så blev Bent lite, vad säger man, fundersam. Men allt var lugnt. Ingen fara på färde. Sen blir det att skriva protokoll. Ska läsa kongresspärmen på tåget idag. Har inte hunnit läsa så mycket, har ju varit upptagen med annat denna vecka. Har det inte varit jobb så har det varit underhållande av lillebror. De gånger man tog sig tid att sitta och lyssna på handlingarna på datorn fick man avbryta för att lyssna lika mycket på lillebror. Så få se hur det blir på tåget då. Han ska lyssna på musik och så har jag sagt att han inte får prata så mycket där och framför allt inte så högt som han brukar.

Det kommer gå några dagar nu innan jag skriver här igen. En vecka för att vara precis. Skulle inte tro att jag får chansen under veckan. Hittar jag en dator med internetanslutning och hinner sitta där en stund så blir det att kolla mailen.

Ha en underbar vecka! Skriv gärna några hälsningar så blir jag glad när jag återvänder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback