Nålar ger smärta (75)

Gick upp till Aursmoen idag. Skulle på Spenst och träna lite. Tog cirka 25 minuter och gå så väl på träningscentrat så valde jag styrka istället förutom de sista 7 minuterna då jag varvade snabb gång med löpning. Sen efteråt så hade jag blivit lovad massage på mina axlar och det fick jag. Andra gången nu på en vecka. Axlarna börjar lösas upp. Fortsätter jag så här så kommer de vara smärtfri snart. Bent fick även denna gång sätta nålar i axlarna. Trots smärtan förra gången så tänkte jag att klarade jag det då så klarar jag det nu och dessutom skulle han ta mindre nålar denna gång. Vilken smärta! Tårarna bara sprutade när han satte en nål i höger axel. I den vänstra var det inte lika farligt. Efter ett tag så skulle han snurra på dem men även då smärtade det som bara den på den högra sidan. Han fick ta ut den någon millimeter för att det skulle bli bättre. Sen så kändes det inget och tillslut befriade Bent mig från dessa plågoandar. Jag som skulle vara så tuff och klara av två nålar i var sin axel. Jo pyttsan! Det var det och tårarna sprutade och jag var alldeles matt efteråt. Klarade knappt av att gå hem. Så vill jag aldrig känna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback