Kongress (67)

Insåg att det skulle ta enormt mycket tid att bara skriva ett inlägg efter kongressen. Nu kommer det ju bara bli två men ändå. Har inte så mycket att göra för tillfället så jag passade på att skriva lite. Kom hit i måndagskväll och är redan trött. Men nej, jag ångrar inte att jag åkte. Har träffat massor av kändisar och det är härligt att se allihopa igen. Härligt att få sitta och bara prata med Anso om allt och inget. Underbart att få gosa med Miriam. Trevligt att få träffa alla som jag inte får träffa så ofta, som kanske bara sker på kongresser. Lite konstigt att inte vara ombud och få rösa och hänga med. Men jag är där rätt så mycket ändå. Ska skriva imorgon om inte redan i eftermiddag.
Fått massor av kramar och det är underbart. Härligt uppfriskande! Och sista natten behövde jag inte sova själv i sängen. Det var skönt. Sover mycket bättre med sällskap i sängen. Det är Bents fel. Vem sällskapet var? Svår fråga... Miriam såklart!

Och massa kongressstrul har det varit. Både tekniskt och praktiskt och personligt förståss. Men det är ju kongress så vad förväntar man sig? Få se vad som sker i sinnom tid, eller något i den stilen. Saknar alla
Juventare här. Fast inte för att jag dirket känner någon men det brukar alltid vara någon på våran kongress. Men de har ju sin kongress nu, fast där heter det landsmöte. Skulle kanske varit där med? Ähh... Det är UNF jag brinner för så jag är på rätt plats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback