Det er greit det! (77)

Kanske jeg begynner og snakk litt norsk snart. Disse dagerne har jeg snakket mye norsk med gamlingarna på arbeidet. Men jeg er ikke så bra en då. Og det skriftliga er ikke så bra en heller. Men man må ju førsøka ibland. Imorgen så drar vi på ferie. Vi drar til Gotland som jag førtalt om tidligere. Jeg vil dra nå jeg. Men må arbeid litt først.

Än så länge så är det lättare för mig att skriva på svenska. Ja, någon gång så ska jag väl lära mig jag också men det kommer nog dröja. Får ta lite i taget. Blir borta länge så jag kommer nog inte åt att skriva här heller. Men men.... det är väl ingen som läser detta heller så då får det väl vara bra ändå.

Ha en god ferie ale sammen!
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback