Tredje inlägget

Mitt nya liv har börjat!

Nu har jag jobbat i två dagar. Ska jobba i fyra till innan jag är ledig i en dag. Ja... varför börja lugnt när man kan köra igång för fullt på en gång? 47,5 timmar första veckan, det ni! Inte illa pinkat av en trähund. Arbetet går bra, går bredvid de första dagarna. Ska nog klara av detta jobb. Bara man kommer in i rutinerna lite så kommer det gå alldeles utmärkt. Frågan är om jag vill jobba med detta? Inte i längden men det fungerar nu. Ska ju inte bo kvar i denna stad för evigt heller för den delen så det får väl bli bra med det tillslut med.

Varit sambo i några dagar nu med. Ja... på riktigt alltså. Det fungerar bra. Känns lite konstigt att inte hinna ses så mycket. Jag jobbar ju hela dagarna. Men då blir det nog inte så mycket slitningar på förhållandet heller.
Har i alla fall fått veta att jag till 99% chans är ledig till påsk så det kanske blir Norge då, ska diskutera hur det blir med skidor med. För det kostar det med om jag ska åka. Få se, bort från Umeå blir det i alla fall. Blir det inte Umeå så blir det Dalarna eller Göteborg, antagligen det förstnämnda.


Tänkte idag på en himla bra sak att skriva här men tror ni att jag kommer ihåg det nu? Nej nej, inte jag inte. Suck! Nu är jag nog för trött för att skriva överhuvudtaget. Har jobbat 10 timmar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback