Femte inlägget

Lördagkväll i vinterland!


Idag på morgonen när jag klev upp så tittade jag ut. genom fönstret och blev överlycklig. Efter en lång vinter utan snö så var marken vit. Och inte bara vit... det var verkligen snö! Nästan 2 decemeter hade det kommit.  och det snöade fortfarande när jag kollade ut. Tjohoo! Senare på dagen så tog vi på oss vinterkläder och tog med oss en säck och åkte till backen. På väg till bilen hade vi snökrig. Himla kul var det! haha!
I backen gick det mindre bra. Inte alls bra för att vara exakt. Vi kom neråt, men bara bitvis. Och när det gick ett längre tag så var det isklumpar ivägen så det gjorde ont i baken. Efter två sådana ishopp gav jag upp. Bent åkte vidare och körde på ett ännu större. Haha... Stackarn!!

Vi var ute 30minuter sen åkte vi hem och lagade mat. Åt och slappade sen var det dags för att fara till arbetet och här sitter jag nu.


Internetbedragare! De träffades via nätet! Passa dig för att träffa någon via nätet! Det kan bli din död. Eller något sådant. Varningar hit och uppmaningar dit! Och visst.. man ska vara försiktig. Men någon måtta på det hela får det vara. Tidningar ger ju en bild av att alla är farliga och oärliga på internet. Men det stämmer inte. Tidningar överdriver för att sälja.

Flera av mina vänner har träffat sina killar via nätet. Och det har jag med. Och jag fann min drömprins. Lite sunt förnuft och försiktighet ska man ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback