Trettonde inlägget

Snorpapper och huvudvärk

Ja, så ser min dag ut. När jag vaknade i morse var näsan en enda STOR boll. Och huvudet dunkade i jämn takt. Även halsen gjorde sig påmind. Det var inte alls roligt. Halsen har under morgon blivit bättre igen, men som jag tror kommer den göra sig mer påmind imorgon och ännu mer dagen efter det. Hoppas förskylningen går över idag så jag kan jobba imorgon. Man förlorar så otroligt mycket pengar av att vara hemma en dag. Speciellt om det är helg. Ska se hur jag känner mig ikväll, är det lika som nu så måste jag nog sjukanmäla mig imorgon med. Men jag vill inte. Den lilla summa pengar som jag får kommer jag att behöva fler gånger om när jag flyttar till Norge.
Kanske ska köpa mig ett par promenadskor/gympadojor idag. Inte för att de kommer att komma till användning nu men senare i vår... då ni!


Bil till salu! Vem vill köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback