Tolfte inlägget

Åter till verkligheten!



Brutalt tillbaka till vardagen. Eller ja... så gott som. Har kommit mig hem till Västerbotten nu. Kom igår. Och vad som mer kom igår var illamående och smått förskylning. Sitter på jobbet nu och känner mig inge bra alls. Hoppas det inte blir värre.
Igår var det alla hjärtansdag. Den tillbringade jag i en bil på väg norrut. Kom hem halv nio. Tog lång tid att åka igår. Ingen hade större lust att åka så det blev många pauser. Vilket var skönt i och för sig. Väl hemma fick min älskling sin gåva... ett block ljus med egen tillverkad text på. Han blev mycket glad och överraskad och han såg arbetet bakom gåvan så det var riktigt roligt att ge den. Vad jag fick? Jo, jag fick också något underbart bland annat en liten nalle, en bok om kärlek av Nasse och så ett kort till. Ja det var inte allt. Det bästa tänker jag inte berätta här. Det som lever få se senare. Kanske!

Nu vill jag hem och sova! Känner mig inte alls kry! Fy farao för att må så här. Kanske hem och sova lite, så går det nog över.


Johanna Sällström är död. Varför? Hon som var så bra. 32år hann hon bli innan himlen ville ha henne tillbaka. Låt den kommande minuten vara tillägnad henne, och alla andra som dött för tidigt. En varm tanke går även till hennes familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback