Elfte inlägget

Saxenborg!

Nu befinner jag mig på Saxenborg, det finns trådlöst nätverk här som jag kommer åt. Trevligt värre. Sitter här med tre fyra datorer och 6 personer, dagens ungdomar säger förestådaren och sätter sig med sin dator en våning upp. Vad säger man om det? Humor!

Det är trevligt att komma tillbaka hit. Det är trevligt på Saxenborg och trevligare blir det nu när det är en trevlig föreståndare, inte för att föregåend inte varit trevliga, men denna känner jag bättre. Det mer mera personligt.
Min pojkvän tog på sig träningskläderna och sprang ut en sväng, kom hem alldeles isig och svettig... och en reva i baken. Haha.. så imorgon får jag sy. Skrattar bäst som skrattar sist. Det är humor det.


Inga kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback