På västfronten inget nytt!

Det är det verkligen inte. Trodde det skulle komma något nytt men så var det inte. Eller, egentligen trodde jag inte det, men jag ville det. Och det är inte alltid man får som man vill.
Min käre gubbe har börjat blogga, igen. Nu från sin hemsida, eller ja.... inte direkt på hemsidan hans, men där i närheten. Man kan säga att de är grannhus.

Snart ska jag iväg och jobba igen. Jobbat mycket denna helgen. Fredagkväll, lördagdag och nu söndagkväll. Dessutom fick jag hoppa in extra natten som var. Så gissa om jag är trött. Men får sova imorgon förhoppningsvis. Ska vara hemma hade jag tänkt. Om inte någon ringer och vill att jag ska jobba, svårt att säga nej.

Ska för övrigt försöka rydda opp lite här i bloggen, men det ser inte ut som om jag kan göra det med det jag redan skrivit, men ska försöka i fortsättningen att fördela på olika kategorier.

Seeeeeeeyooooouuuuuuulaaaaaaaateeeeeer! som Doris skulle sagt på valspråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback