Columbus

Finns det en eller finns det tusen. Svara rakt från hjärtat nu, ditt medlidande kan jag va utan. Om det här ska vara allt vi hann så håll mig hårt, håll mig älskling nu. Stockholm vaknar långsamt. På droger och på sorg. Snön hyr ut sin oskuld.
Snäll, snälla släpp taget nu. Jag kan stå, gå eller krypa härifrån. Om det här är allt vi hinner med så håll mig hårt min älskling nu. Stockholm vaknar långsamt.

Ja... Kent är oslagbara. Tillbaka till samtiden är ännu ett mästerverk. Klart man har köpt skivan. Direkt efter skivsläppet. Eller ja kanske inte på dagen, men det gick inte många dagar efter som vi var på besök i en cd-butik. Visst så fanns musiken ute att ladda hem tidigare. Men när det gäller Kent så vill man ha det äkta. Ville ha skivan och inte fuska sig fram. Ju mera man lyssnar på skivan desto bättre blir den. Om och om och om igen. Först kom ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback