Upputsning!

Idag är det en tanddag. Jag tänkte göra rent ordentligt i min mun. Borde bli bättre på det här med tänder. Det blir ju bara tandborsten, men egentligen så ska det ju till tandtråd och tandpetare med. Nu har jag gjort allt det dära och om en stund så ska jag skölja med lite bakteriedödande vätska. Knycka en kapsyl från käresten. Ska nog göra en sådan ordentlig rengöring minst en gång i veckan till att börja med.

Sen borde det göras en ordentlig rengöring här hemma igen. Men men... det är inte så kul när man bara vill härifrån. Tänkte börja i sovrummet, eller ja där sängen står. Vi sover i vardagsrummet numera. Större plats att sova på. 140cm mot 105cm... det gör skillnad kan jag lova. Så jag vet inte om vi flyttar in i sovrummet igen om vi inte får besök förståss. Kanske ska ta och möblera om där inne och få en lite uppiff. Kanske behövs!

Vill göra om... undrar om jag får göra som jag har lust. Så less på denna lägenhet så ni anar inte! Så blir man kvar här hur länge som helst också. Tills jag får ett jobb så vi kan låna pengar och skaffa oss eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback