Presenterar!

Ja, det är det väl det jag gör? Presenter! Hahaha.... ja, jag kanske inte gör presenter just nu, eller ja inte i handling än. Men i min hjärna... där produceras det presenter i långa rader. Till vem? Jo nu ska ni få höra här... Min Bent fyller tjugofemår i år så jag planerar vad jag ska hitta på för något skoj. Ska det bli skjuts i skottkärran eller med blommor och blad? Ja det är kanske det som är frågan.

Efter jobbet idag åkte jag till bästemor. Det är Bents mormor det, mormor heter bästemor på norska. Och det passar ju väldigt bra för då är hans mormor bestemor och min mormor blir då mormor. Jag åkte i alla fall dit utan Bent. Det var lite konstigt och det var lite stelt, men det var första gången också. Och jag hade ett ärende. Ja det hade jag, så det gick bra. Fast ärendet blev inte så lyckat som jag trodde men det löste sig hemma i alla fall.

Imorgon så är det fredag och då åker jag till Göteborg! Härliga Göteborg, hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute lite. Men det får man väl se vad det blir. Ska i alla fall få se på bio nu. Bokat och klart! Lördagkväll ser vi Pirates of the Caribbean - at the worlds end på Bergakungen. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback