Grattulerar på dagen!

Alltså, det är inte min dag idag, utan en kär gammal vän! Ja... gammal och gammal vet jag inte riktigt. Jag säger att hon är gammal, fast jag är ju inte långt efter som hon påstår. Fast... det är åtta dagar emellan oss så hon är mycket äldre än vad jag är. Så det så!

image78

Eftersom det är hennes dag idag så kan jag med gott samvete visa kortet som jag gjorde till henne och skickade förra veckan. Jag är riktigt nöjd över kortet. Detta är bara framsidan.
 
Insidan är det lite mera text på... och självklart så har jag sett massa stavfel så här i efterhand. Tur att det är tanken som räknas. Sen så fick hon en dubbeltriss med så jag hoppas hon vinner massa med pengar och tänker på mig när jag fyller år. Måste ju ha baktankar med allt, eller hur var det där nu igen?

Ett stort grattis ska hon ha i vart fall. Och jag ska tillbringa dagen med att förbereda mig inför morgondagens finalintervju på Think. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback