Elimination!

Solen har kommit och jag hoppas innerligt att den är här för att stanna. Sen önskar jag mig att jag vore lite piggare, kanske jag blir det imorgon.

Sen funderar jag på om man kan radera bort dagar ur året. Alltså inte sådana som har varit, det vore för enkelt. Utan ta bort kommande dagar. Inte för att jag vill att det ska gå fortare, för jag längtar inte efter något så förfärligt. Men jag vill ha åtminstone en dag bortraderad från året. Och om det skulle fungera så skulle jag gärna ta bort några dagar till.
Funderar om jag ska jobba dessa dagarna, om det finns extravakter det vill säga. Då kanske de försvinner in i mängden.

Jobbar tre dagar och sen så drar jag till Göteborg. Ska träffa mamma men framför allt bror med tjej. Längtar dit. Ska på bio också. Pirates of the Carabean 3, äntligen!



"Is it better to look good then feel good?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback