Sjunde inlägget

Snart är det slut


Snart så har 2006 gått. Snart är 2006 över. Har 2006 varit ett bra år? För mig? Ja, på det stora hela så har det varit ett bra år. Januari så träffade jag på min kärlek, men det visste jag inte då. Jag var på väg till Örebro men ångrade mig och åkte hem igen. Februari var väl inte så mycket att nämna om mer än att jag flyttade till Anita. Mars var jag i Göteborg och jag pratade med min kärlek för första gången. April var domemånaden för UNF men jag träffade min kärlek för första gången på riktigt. Maj så var jag till Stockholm med Bent och Juni så slutade skolan och sommarkursen började. Juli så åkte jag till Göteborg, sommarfestival och Bent kom ner. Augusti så var det slut på sommarkursen, höstkurserna började, jag fyllde år och en vecka var jag på Åsengården samt en vecka med Bent i Norge. September tillbringade jag den mesta av tiden med Bent likaså oktober. Vi var ömsom i Falun och ömsom i Umeå. November var jag till Umeå igen, och likaså i December då jag fick jobb. Några månader var även lite sorg i, slutet av mars, juni, september och mitten av oktober. De två största var juni då Cicci dog och september då min kusin dog.

Nu är det en dag kvar på detta år. Och inte långt kvar tills jag blir sambo på riktigt. På sätt och vis så är det från och med idag, då Bent kom hit och vi kommer inte skiljas för att bo på varsit håll. Inte planerat i alla fall. Det känns bra. 2006 har varit ett bra år när man kollar tillbaka och utan att gå ner på detaljer.
Hur har ditt 2006 varit?


Saddam Hussein är död. Han hängdes idag. Sorgligt. Inte för att han är död utan för att alla fick inte upprättelse. Hoppas Bush är nöjd nu. Den j...ln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback