Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Mitt i allt julstök så skaffar jag mig en egen blogg. Vadan detta? Ja det undrar jag med, för vem skulle vara intresserad att läsa det jag skriver? Kanske mina vänner så de vet vad jag sysslar med. Ja, julstök är det, men jag vet inte om det är så mycket jul i det hela. Det är mest stökigt. Flyttar om två veckor. Jag ska ta mitt pick och pack och flytta norrut och bli sambo för första gången i mitt liv. Visst har jag varit kombo tididare men det är inte samma sak. Tror jag!

Mitt liv kommer ändras radikalt under 2007. Jag byter:
  • stad,
  • kombo-boende mot samboboende,
  • heltidsstudier till halvtidsstudier och
  • inkomstkälla, från CSN till 78% LÖN.
Hoppas jag kommer klara av alla förändringar som sker inom loppet bara några dagar.

Denna blogg kommer nog handla om mitt nya liv!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback